Firmy z przyszłości
firmy-z-przyszlosci-featured

Firmy z przyszłości

Aby funkcjonować i rozwijać się na rynku, nie wystarczy już „dobrze robić swoje”. Trzeba potrafić szybko dopasowywać się do oczekiwań rynku wyznaczanych często przez konkurencję. Współczesne firmy coraz częściej zmuszone będą dostrzegać potrzeby indywidualnych konsumentów i dynamicznie reagować na zmiany rynkowe. Sukcesu organizacji nie da się już dłużej opierać na dotychczasowej lojalności konsumentów.

„Lojalność 2.0” oznaczać będzie jedynie wierność konsumenta jego chwilowym potrzebom. Dlatego firmy zmuszone będą rozszerzać model B2B o globalny model B2C. Główną siłą, która może w tym pomóc, są technologie informatyczne. IT jeszcze bardziej niż do tej pory stanie się głównym wyznacznikiem możliwości rozwoju przedsiębiorstwa i jego adaptacji do potrzeb rynkowych. Współczesny sukces rynkowy zależy w dużej mierze od sztuki kreowania innowacji. Dotychczasową odwagę w sięganiu po nowe zastępuje stopniowo przymus. Myśląc o przyszłości organizacji, należy planować rozwiązania wspierające najnowsze trendy myślenia w kategoriach globalnych i systemowych, zaś samą informatykę jak energię elektryczną do napędzania naszego biznesu.

Informacje o publikacji:
Miejsce publikacji:
LOG24.pl
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Poleć innym
LinkedIn
Facebook

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *