Na początku trochę męczący okazał się dla mnie używany w książce język, tak typowy dla wielu pozycji z tej dziedziny. Odnosiłem wrażenie, że zbyt mocno i w zbyt sensacyjny sposób narzuca słuszność argumentacji. Jednak z każdym kolejnym rozdziałem stawał się on bardziej stonowany i wyważony. “Go Givers – Rozdawcy sprzedają więcej” sugeruje nam w odważny sposób odwrót od stosowania przereklamowanych technik sprzedażowych, a w ich miejsce szczere i osobiste zaangażowanie na rzecz rzeczywistych potrzeb klienta. Burg i Mann wnioskują, że przekonanie potencjalnego klienta do zakupu wbrew jego woli jest praktycznie niemożliwe. Zamiast przekonywać, znacznie lepiej jest zrozumieć jego precyzyjne potrzeby, dostarczając mu pożądaną wartość. Książka spodoba się zapewne wszystkim zwolennikom behawioralnego podejścia do ekonomii, gdyż uczy, że największą sztuką w interakcjach biznesowych, jest zrozumienie i reakcja na wzajemne, często nasycone emocjami potrzeby. Po przeczytaniu książki można wreszcie odkryć jej drugie dno. Wiele z jej treści możne w pozytywny sposób wpłynąć również na nasze życie prywatne. Autorom należą się wielkie podziękowania za to, iż cele sprzedającego i kupującego zdefiniowali jako jeden wspólny świat.
