niskobudzetowy-startup

Niskobudżetowy startup.

Autor książki: Chris Guillebeau
niskobudzetowy-startup

Jeżeli praca w dużej firmie lub praca dla kogoś innego nie do końca sprawia ci satysfakcję, a twoim marzeniem byłaby raczej własna i mała firma, to książka ta jest właśnie dla ciebie. Guillebeau na bazie przeprowadzonych badań na kilkudziesięciu małych (często jednoosobowych) firmach, stworzył niezwykle ciekawy poradnik, dla osób pragnących rozpocząć przygodę z własnym biznesem. Biznesem, który wymaga na starcie niewielkiej inwestycji rzędu kilkuset dolarów. Zdaniem autora wielu przedsiębiorców popełnia dwa zasadnicze błędy, myśląc o własnej działalności gospodarczej: za dużo myślą o tym, skąd wziąć pieniądze na założenie firmy, oraz za mało o tym, skąd firma będzie czerpać zyski. Co ciekawe, celem większości z przedstawionych w książce przedsiębiorców nie jest nieograniczony rozwój ich firm. Ograniczają swój ekonomiczny apetyt do niezbędnego minimum, ceniąc przede wszystkim samodzielność decydowania o swojej działalności oraz własny rozwój. Bardzo często swoje małe przedsiębiorstwa stworzyli w oparciu o własne zainteresowania, doskonale godząc obowiązki zawodowe z czasem prywatnym. Choć generowane przez nich zyski w kategoriach rankingów biznesowych nie są być może spektakularne, to pozwalają im na zupełnie przyzwoite życie i sprawiają ogromną satysfakcję. Siłą, która na starcie decydowała o sukcesie tych firm, było staranie o taki charakter produktów lub usług, który dla klientów mógł przedstawiać jak największą wartość. W ich działaniach miejsce perswazji, będącej podstawą tradycyjnego marketingu, zajął marketing nowoczesny, opierający się na zaproszeniu do skorzystania z produktu lub usługi. Początkowe obawy iż niemożliwym jest stworzenie działającej firmy bez znaczących inwestycji finansowych, okazywały się bezzasadne, dzięki włożonej pracy, kreatywności oraz uporowi. Jedną z rad, które daje autor wszystkim marzącym o własnej małej firmie, jest robienie tego co uważają za sensowne i nie sugerowanie się tym, co sprawdza się w innych firmach. Chris Guillebeau pokazał że nawet w czasach ogromnej presji konkurencyjnej na rynkach, zawsze istnieje możliwość rozpoczęcia przygody biznesowej na własną rękę. Przygody, która w życiu prywatnym wydaje się dawać ogromny zastrzyk pozytywnej energii oraz szans na realizację wielu marzeń.

Informacje o książce i wydawcy:
niskobudzetowy-startup
Tytuł:
Autor:
ISBN:

Wydawnictwo:

Liczba stron:

Niskobudżetowy startup.

Chris Guillebeau

978-83-246-6732-1

Helion

344

niskobudzetowy-startup
Tytuł:
Niskobudżetowy startup.
Autor:

Chris Guillebeau

ISBN:

978-83-246-6732-1

Wydawnictwo:

Helion

Liczba stron:

344

Zostaw swój email aby otrzymywać informacje o nowych wpisach.
Poleć innym
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Informuj mnie o nowych wpisach.
Najnowsze artykuły

Najnowsze recenzje książek

Informuj mnie o nowych wpisach

Social media - Kanał RSS