niskobudzetowy-startup

Niskobudżetowy startup.

Autor książki: Chris Guillebeau
niskobudzetowy-startup

Jeżeli praca w dużej firmie lub praca dla kogoś innego nie do końca sprawia ci satysfakcję, a twoim marzeniem byłaby raczej własna i mała firma, to książka ta jest właśnie dla ciebie. Guillebeau na bazie przeprowadzonych badań na kilkudziesięciu małych (często jednoosobowych) firmach, stworzył niezwykle ciekawy poradnik, dla osób pragnących rozpocząć przygodę z własnym biznesem. Biznesem, który wymaga na starcie niewielkiej inwestycji rzędu kilkuset dolarów. Zdaniem autora wielu przedsiębiorców popełnia dwa zasadnicze błędy, myśląc o własnej działalności gospodarczej: za dużo myślą o tym, skąd wziąć pieniądze na założenie firmy, oraz za mało o tym, skąd firma będzie czerpać zyski. Co ciekawe, celem większości z przedstawionych w książce przedsiębiorców nie jest nieograniczony rozwój ich firm. Ograniczają swój ekonomiczny apetyt do niezbędnego minimum, ceniąc przede wszystkim samodzielność decydowania o swojej działalności oraz własny rozwój. Bardzo często swoje małe przedsiębiorstwa stworzyli w oparciu o własne zainteresowania, doskonale godząc obowiązki zawodowe z czasem prywatnym. Choć generowane przez nich zyski w kategoriach rankingów biznesowych nie są być może spektakularne, to pozwalają im na zupełnie przyzwoite życie i sprawiają ogromną satysfakcję. Siłą, która na starcie decydowała o sukcesie tych firm, było staranie o taki charakter produktów lub usług, który dla klientów mógł przedstawiać jak największą wartość. W ich działaniach miejsce perswazji, będącej podstawą tradycyjnego marketingu, zajął marketing nowoczesny, opierający się na zaproszeniu do skorzystania z produktu lub usługi. Początkowe obawy iż niemożliwym jest stworzenie działającej firmy bez znaczących inwestycji finansowych, okazywały się bezzasadne, dzięki włożonej pracy, kreatywności oraz uporowi. Jedną z rad, które daje autor wszystkim marzącym o własnej małej firmie, jest robienie tego co uważają za sensowne i nie sugerowanie się tym, co sprawdza się w innych firmach. Chris Guillebeau pokazał że nawet w czasach ogromnej presji konkurencyjnej na rynkach, zawsze istnieje możliwość rozpoczęcia przygody biznesowej na własną rękę. Przygody, która w życiu prywatnym wydaje się dawać ogromny zastrzyk pozytywnej energii oraz szans na realizację wielu marzeń.

Informacje o książce i wydawcy:
niskobudzetowy-startup
Tytuł:
Autor:
ISBN:

Wydawnictwo:

Liczba stron:

Niskobudżetowy startup.

Chris Guillebeau

978-83-246-6732-1

Helion

344

niskobudzetowy-startup
Tytuł:
Niskobudżetowy startup.
Autor:

Chris Guillebeau

ISBN:

978-83-246-6732-1

Wydawnictwo:

Helion

Liczba stron:

344

Zostaw swój email aby otrzymywać informacje o nowych wpisach.
Poleć innym
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Informuj mnie o nowych wpisach

Social media - Kanał RSS