Krótka i napisana z dużym zaangażowaniem historia konkretnego sukcesu w biznesie. To zbiór wielu cennych lekcji dla osób, których marzeniem jest przekucie prywatnych pasji na biznes. W dużej mierze to również prawdziwe spojrzenie na siłę internetu oraz internetowych społeczności w promocji marki. Spojrzenie pozbawione powierzchownych, często mylnych opinii. Vaynerchuk opisuje swoje wielkie zaangażowanie i ogromną ilość pracy, które były konieczne, aby zaprząc internet do osiągnięcia sukcesu. Nie upatruje jednak na wzór wielu agencji marketingowych, że internet sam w sobie jest jedynym panaceum na wszystkie bolączki firm w dzisiejszym świecie. Swój sukces osadza na kilku ważnych filarach. Jego zdaniem to głównie uczciwość marki i osób za nią stojących, pokazanie się konsumentom jako osoby o wielkich kompetencjach i zaangażowaniu branżowym, czy wreszcie odwaga w poznawaniu trendów. Po nowe technologie sięga po ich dokładnym poznaniu i zrozumieniu, na które poświęca ogromną ilość czasu.
Książkę polecam wszystkim sceptykom portali społecznościowych oraz tym, którzy upatrują w nich swój sukces, jednak angażują w to zadanie specjalistów zewnętrznych, nie osadzonych w subtelnych szczegółach biznesowych firmy zamawiającego. Bardziej niecierpliwym polecam odwiedzenie jednej ze stron autora: http://tv.winelibrary.com