za-darmo

Za darmo

Autor książki: Chris Anderson
za-darmo

Przybierający na sile wraz z rozwojem internetu model rozdawnictwa, traktujemy często jako coś tymczasowego, co trudno wpisać w twarde zasady walki o zyskowność. Nosimy przecież w sobie przekonanie że za darmo nie ma nic. Książka pozwala jednak zrozumieć to zjawisko w znacznie szerszym ujęciu, definiując na nowo czym jest współczesne “za darmo”. Rozdawanie tego co nie kosztuje nic, lub kosztuje niewiele, pozwala w wielu sytuacjach na osiąganie większych zysków na pozostałych produktach. Człowiek posiadając wbudowany lęk przed stratą, zdecydowanie łatwiej sięga po rzeczy darmowe, nie ponosząc ryzyka.

Kilkadziesiąt przedstawionych w książce przykładów wykorzystania darmonomii przez konkretne firmy, pokazuje że model ten wdarł się bardzo mocno do świadomości współczesnej ekonomii. Ekonomiści, którzy często rozpatrują kwestie wartości w kontekście zamkniętych rynków, stają w obliczu coraz częściej wyłaniających się niezamkniętych rynków, między którymi granice ulegają zatarciu. Za darmo stawia pewne fundamentalne zasady gry rynkowej na głowie i paradoksalnie prowadzi do większej wydajności nowo powstających rynków. Szczególnie jaskrawym przykładem są produkty i usługi dostarczane za pośrednictwem internetu. Anderson oprócz dokładnej analizy samego zjawiska, przekazuje czytelnikowi szereg wskazówek, jak z darmonomii korzystać praktycznie.

Informacje o książce i wydawcy:
za-darmo
Tytuł:
Autor:
ISBN:

Wydawnictwo:

Liczba stron:

Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen.

Chris Anderson

978-83-240-1631-0

Znak

248

za-darmo
Tytuł:
Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen.
Autor:

Chris Anderson

ISBN:

978-83-240-1631-0

Wydawnictwo:

Znak

Liczba stron:

248

Zostaw swój email aby otrzymywać informacje o nowych wpisach.
Poleć innym
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Aktualna strona w strukturze bloga:

Informuj mnie o nowych wpisach.

Najnowsze recenzje książek

Informuj mnie o nowych wpisach

Social media - Kanał RSS